Friday, March 23, 2012

Setiap manusia pasti akan berubah -,-


uyoooo kite pakaii baju MCD *bangga* hihi
Semalam aku keje lebih mase sikit. 
Semalam masuk pkul 12 tgh hari then balik pkul 10 malam -,-
Habes patah riuk pinggang aku semua. 

Balik malam tadi KZ ambik dkt tmpt keje. 
Dy dtg pukul 9 aku keluar dari MCD tu pkul 10.
K satu jam dy tggu aku dlm kete tu. SATU JAM ! lamaaa gilaaaaa.
Sorry you --' Berlari aku dapatkan dy. hihi Sweet enn aku? *muntah darah*
Kelam kabut aku ambik beg nak balik sbb takut kena marah dgn KZ --'
Lastly, dy tak marah tapi normal laa terasa tu mesti la ade kan?

Aku tak suka org tggu aku biar aku yg tggu org. 
Tu aku laa :D 
Balik keje teman Hubby aku makan. Dah lapar sgt tggu aku. Hihi.
Then lepak Purajayaa. First time aku keluar dgn dy balik pkul 1 A.M >,<

Lepak putrajaya dgn baju MCD aku.
Dgn bau fries. Hihi padan muka youu :p
Time lepak Putra tu, KZ tny result aku.
Dy saje nak makan tgn aku. Hehe.

Then sibok bercerita kisah lama kami >,<
Sampai menangis aku cite. Haha emo lebih Bolat ni .___.

K dy sendri yg janji dgn aku yg dy takkan tgglkan aku.
And dy janji dy takkan marah aku.

B, tu janji u dkt I kan?
Tapi, I taknak mengharapakan semua tu.
Nanti I yg merana. So, kite ubah same2 perangai buruk kite >,<


n/b : dy ajak aku tunang --' 

No comments:

Post a Comment