Monday, April 9, 2012

okay cukup !


haii guys :D lame gilaa tak update blog ni *bajet retis*
Maaf, maaf, maaf. Aku busy semenjak 2 3 menjak ni.
This month aku last keje *horrey*
next month aku da start belajar dkt  Cheras *sedih*
Hoii, taknak belajar lg laa. Tak ready lagi ni.

Ayoo, habes la semua harta2 aku hilang.
Nanti aku jumpa harta baru dkt sana. Tapi aku taknak! *konon*

Sahabat
Insya'allah aku takkan lupa korang semua. Korang kena selalu contact aku.
Takde laa aku lupakan korang semua :)

KakEca
Akak kena selalu contact adik bile adik da start belajar.
Even tak jauh mane pon, tapi adik mesti selalu busy. 
So, akak kena la contact adik dulu :D hikhikhik

MyHero
If you tak buat perangai, tak mungkin i akan cari lain.
If you tak lepaskan i, tak mungkin i akan cari pengganti u.
Enn enn? Insya'allah i akan jaga tingkah laku i dkt sana :)


Facebook/Twitter
Aku akan selalu on korang dua.
Sebab aku nak tahu perkembangan kawan2 aku ni *ketawa*



Badan aku da makin berisi.
And aku kena kuruskan badan balik *konon*

No comments:

Post a Comment