Wednesday, March 21, 2012

Mari sini semuaaaa :)


Tengok budak ni dy cembeng. Belum pape lg dy menangis :)
Mesti la sedih even belum dpt result lg. Sebab kite takut hati parents kite luka.

Aku tau korang semua mesti nak tahu aku dapat bape.
Tapi tu da janji aku pada diri sendri.
Dekat umi pon aku taknak bgtau apetah lagi korang semua.
Kan? KZ aku pon aku tak bgtau. 
Sekali aku da ckp taknak bgtau, jgn la ditny lagi.
Aku ni sensitif laa bile org tny result aku.
SENSITIF okay? Nak aku ulang balik tak? SENSITIF !

Bile korang tny result aku, aku mesti bad mood, aku mesti nak marah. kan?
Kesian korang. Aku tk bg korang tny sbb nanti aku menangis. 
Aku da penat la nak menangis korang. SUMPAH penat ! 

Result aku tadi pon aku tak berani nak ambik. Tu pon member aku yg ambik kan.
Dy belum bgtau aku lagi aku da menangis. Aku menangis mcm org mati laki !
So, lepas ni aku harap korang semua faham.
Result korang pon aku tak tny. 
So, tak payah la tau result aku. 


Ni time baru lepas dapat result. Budak tu yg ambikkan result aku.
And dy bgtau yg aku takde GAGAL. Takde GAGAL okay? 
So, alhamdulillah -,- Puas korang semua?
Dah tahu tu cukup laa. Tak payah nak melebih. 


Lepas dapat result lepak MCD :) 
And aku still tak puas hati lg dgn result aku.
kalau boleh nak semua A :) Tamak kan?

K aku menaip sambil meleleh sebab korang semua laaa --'


n/b : awak, jgn sedih2. kami semua akan bg semangat dkt awak. 

No comments:

Post a Comment