Saturday, June 23, 2012

DILARANG BERSEDIH :/




Okay lihat aku masih bisa tersenyum *dancing*
Tapi kadang-kadang aku selalu teringat kata-kata mereka. 
Aku pelik dgn hati aku ni. 
Sedihkah aku ni sebenarnya?
Happykah aku ni sebenarnya?
Ishh ntah laah. 
Kalau dipikir-pikirkan balik, aku memang tak boleh terima apa yg dah terjadi.
Tapi aku kena terima takdir ni semua.
Tuhan tahu aku kuat, sebab tu dy bg ujian yg cemnik >,<


Bolat : Ehh Kay dah ada buah hati baru *senyum sampai telinga*
 Mira : Ehh kak Fatin kau tak sedih langsung?
Bolat : Laa nak sedih buat ape? Dah memang jodoh dy kan?
 Mira : Pelik lah kau ni. Sepatutnya sedih lah. 
Bolat : *masih tersenyum*


Siapa cakap aku tak sedih?
Tahu tak hati aku ni dah rabak mcm mana?
Tahu tak hati aku hari-hari menangis.
Kalau lah hati ku ni boleh gerak, dah lama dy maki aku sebab aku tak jaga hati ni elok-elok.
Saat kau cerita pasal dy, aku selalu belagak senyum kan?
Saat kau cerita pasal dy, sebenarnya hati aku ni tgh menangis.

Ohh pandai aku berlakon >,< 
Tapi kalau ade orang offer aku berlakon then pegang babak sedih, memang time tuh aku takkan lepaskan peluang. Aku akan menangis kaw-kaw ahh. Kihkihkih


No comments:

Post a Comment