Wednesday, June 20, 2012

Milik siapakah gadis ini? Fuhhh --'

Assalamualaikum.


Beratnya hanya 40KG. Tu pon baru naik. Nanti turun balik.
Tingginya hanya 157CM. Okay tinggi ehh. jangan kau mcam2 :D

Bahagiakah hidup budak ni sekarang?
Okay kah hati budak ni sekarang?
Masih boleh berdirikah budak ini sekarang?
Masih bisa ketawakah budak ni sekarang?

Ohh jangan risau tentang semua itu.
Aku okay je. Aku mampu hadapi semua ini sorang2.
Bukannya aku tak biasa. Tapi aku dah biasa SANGAT :)

Bukan Tuhan sengaja putuskan hubungan kami.
Tapi dengan bersebab.
Banyak sebab yang boleh dijadikan cerita.
Mungkin aku tak cukup baik bagi dy.
Mungkin dy tak cukup baik bg aku.
Atau mungkin Tuhan sengaja nak menguji kesabaran aku
bila dy takde di sisi aku.
Banyak sebab bukan?

Kadang-kadang kita rasa macam kita dah buat sehabis baik untuk dy.
Tapi sebenarnya, hanya Tuhan saja yg tahu.
Aku sendri tak tahu sama ada aku dah buat yg terbaik atau tidak.
Tapi perasaan aku rasa, aku dah buat yg terbaik untuk dy.
Ini lah namanya lumrah kehidupan :)

Dalam setiap perhubungan pasti ada kesedihan dan kebahagiaan.
Yang tak pernah merasa kesedihan tu,
kena bersedia dari sekarang.

Orang kata nak ketawa tu bialah berpada-pada.
Tapi malam tadi, aku ketawa sampai tak igt dunia.
Tengah ketawa tu, hati aku mula berbicara 'malam ni mesti aku menangis. Tapi sebab apa?'
Dan ternyata aku balik keje, aku menangis.
Sememangnya aku tak boleh duduk bersendrian. 
Aku hidup kena ada teman disisi aku.


Bolehkah aku terima orang baru dalam hidup aku ni?
Bolehkah aku bg hati aku sepenuhnya dkt orang baru nanti?
Bolehkah aku cintakan orang baru itu seperti mana aku cintakan lelaki itu?
Bolehkah aku bahagia dgn orang baru seperti mana aku bahagia dgn lelaki itu?
Bolehkah orang baru layan aku seperti mana lelaki itu layan aku?
Huhhh bolehkah aku ni? :O

Jangan buat kalau rasa diri tu tak yakin. 
Fikir sehabes boleh baru buat keputusan.
Dan ternyata hati aku tetap ada lelaki itu.
Dan aku tak bisa bg hati aku dkt orang baru.
Maafkan aku boys :'( 
Aku lebih rela hidup mcm ni drpd hidup dgn orang baru.


No comments:

Post a Comment