Saturday, May 19, 2012

Takpe aku pasrah --'

Assalamualaikum.


Umur aku mkin meningkat. Bukan makin menurun.
Maka pemikiran aku jugak haruslah meingkat.
Musuh kita merata tempat ade. Kan?
Apa yg jadi mesti ada hikmahnya.

Aku dah banyak bersabar dalam apa jua masalah yg datang.
Kini, aku harus bersabar dan terus bersabar lagi. 
Mungkin TUHAN saja nak tengok sekuat mana kesabaran aku :)


Kadang-kadang ape yg kite rase, selalu terjadi.
Tapi dulu aku pernah rase yg aku takkan jadi cemnik.
Tapi rupa-rupanya, hampehh betul.
Perkara macam ni selalunya terjadi dekat budak yg HOT and yg segak lagi bergaya je.
Aku yg mcm ni rupanya pon kena jugak?
Takpe la redha je laa *wipe tears*

Korang tahu tak, nak menangis aku dapat tahu benda mcm ni. 
Berapi aku dengar cerita mcm ni.
IMRAN yg IM aku bgtau semua ni. 
Thanks to Imran -,-


FB aku, Imran, Eryn and adik aku dy dah blocked :)
Takpe aku nampak permainan kau disitu. 
Aku takde bermusuh dengan sesape pon. 
Tapi tak tahu la kalau ade org yg tetiba ajak aku bermusuh.

Awak, awak ambik gamba sy dalam FB sy kan?
Gambar sy dgn Nyet pon ade dalam FB awak tu.
Awak, hati sy kuat sangat mengatakan awak yg buat semua ni.
Tapi, sy tak berani nak tuduh sesape.
Takpe, teruskan permainan awak tu. 
Sy serahkan kepada Tuhan je.
Asalkan awak buat benda baik dkt FB tu.


Fake, I Love You :*

No comments:

Post a Comment