Tuesday, May 15, 2012

Keputusan telah pun dibuat

Assalamualaikum.

12 Mei bersamaan dgn hari sabtu sepatutnya hari aku daftar masuk KTAC.
Tapi tapi tapi ramai sangat yg hasut aku ckp mcm tu la mcm ni la.
Pening aku tahu taaaak? --'
Biasalah mulut orang ade yg ckp KTAC tu okay, ade yg ckp tak.
Hampehh betul !

Lastly, Nyet suruh aku masuk KPTM Bangi sama dgn dy.
Mula-mula memang aku taknak sebab dekat sangat ohhh.
Guling-guling je da sampai sana hohoho.
Tapi, bila dah pikir-pikir balik KPTM jugak la pilihan hatiku.
Makan masa seminggu untuk aku pikir semua bnd ni.
Ni semua gara-gara korang ahh hasut aku ! Tahu?

Okay aku tahu memang ramai yg akan masuk KPTM Bangi.
Lebih-lebih lagi budak Bangi. 
Tak berkembang otak aku ni. 
Asyik-asyik muka budak yg aku kenal je hahaha.
Nak jugak cari kawan yg dtg dari Sabah ke, S'wak ke enn enn?


Aku daftar KPTM tu 3 julai. Lambat lg kan?
So, buat masa ni aku goyang kaki dulu dkt rumah.
Tengok muka aku pon da berisi apetah lagi badan aku.
After 27 Mei mybe aku sambung kerja MCD balik.
Insya'allah -,-

No comments:

Post a Comment