Sunday, October 14, 2012

Wish me luck -,-

Assalamualaikum



Tahun lepas hidup tak tenang fikirkan SPM.
Tahun ni sibuk fikirkan nak final.
Err tahu taak mcm mana rasa takut tu.
Nak kata study hard tu? Hemm tak jugak.
Tapi sentiasa busy.
Busy sebab ape tah sebenarnya.

Risau kena repeat paper je. Err taknak jawab exam boleh tak?
Haduiitt. Cuti sem bulan 11. After cuti raya haji terus final.
Aku nak sembelih unta pon tak senang.
Hahahha. 


Duduk hostel, tak rasa boring sbb ada kawan yg boleh kongsi cerita.
Tapi duduk hostel pon macam2 dugaan yg dtg.
Sampaikan tidur pon tak lena.
Hari2 aku kira hari nak cuti sem.
Hahahhaha 

Bila nak final ni, macam2 yg berlaku.
Benda yg tak pernah dijangka berlaku.
Semenjak dua menjak ni, hati aku asyik tak tenang.
Macam2 aku fikir. 


Wish me luck :) 
Dan doakan kebahagiaan kami. 
Aku nak kahwin -,-

No comments:

Post a Comment