Wednesday, October 24, 2012

Maaf --'

Assalamualaikum.

Update blog dalam keadaan yg sedih.
Hati yg tengah huru hara. Ehh ehh tipu je :)

Orang cakap if kita difitnah, kita diam je.
Sebab mulut orang kita tak boleh tutup.
Awak tak tahu macam mane sy rasa. 
Even awak perempuan, awak tetap jugak tak boleh nak faham hati sy ni.
Sebab ape? Sebab awak hanya pentingkan diri sendiri.

Kalau nak ikutkan banyak benda yg aku nak cakap dengan kau.
Tapi aku fikir perasaan kau je.
Lagipon if nak benda ni settle, better diam je kan?
Anggap je macam benda ni dah settle.
Jangan tipu aku sebab aku sendiri tahu mcm mane orang tu tipu aku.
Memang aku takde bukti, tapi kite tunggu je dkt akhirat nanti.

Kau putar belit lah cerita tu macam mane sekali pon, aku tetap tahu mana yg betul and mana yang salah.
Awak, Tuhan dah bayar cash dkt awak.
So, mohon sesangat awak insaf lah lepas ni.
Nak suruh setia bukannya susah.

Kalau dulu, yea memang salah aku.
Aku dah minta maaf kan?
Aku dah mengaku kan?
Tapi kau? Still dengan permainan kau.
Still ego taknak mengaku salah.
Okay fine mungkin belum masanya lagi utk kau jujur sepenuhnya dgn aku.
Teruskanlah permainan kau tu.
Aku takde hak nak halang.
Aku cuma mintak satu je,
jangan pernah ganggu kebahagiaan aku.
That's all. Easy right?



Terima kasih sebab buat aku hampir-hampir nak buat keputusan bodoh.
Dan tahniah sebab kau berjaya tutup kesalahan kau. I'm proud of you :)

1 comment:

  1. sabar jew laa ek bolat comey ...mybe ada hikmah disebalik perkara yang terjadi tu...sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.. hehehe... senyum sokmo :D

    ReplyDelete