Monday, September 17, 2012

Watchill WatOPPA -,-

Assalamualaikum 



Ikan keli ikan parang,
Tak jawab salam aku, aku lempang kanng. 
hahahah watlek :'D 

Minggu lepas minggu exam. Bila time exam, class kami semua takde.
Wuhuuu raya hindu lah kami *kata umi*
Tapi kan tapi kan tapi kan, 
kenapa la penyakit malas nak membaca ni ikut aku. Err'
Exam Maths and BI je yg senang bagi aku. Bagi aku laa.
Aicehh. 
Serious aku lebih suka mengira daripada membaca. 
Fuhh tak sanggup den nak baco haih.


Cuti sem mungkin bulan 11. Sabar ehh sahabat. Nanti kite dating puas2 tau.
Ahakks. Lesen kereta, please come to mama.

Dekat FB berderet status jiwang2. 
Hahahha dah kenapa korang ni? 
Aku update je mcm sodih tp aku chill je.
Watlek watOPPA. hahah

Guys, tak perlu dilayankan sangat perasaan sedih tu. 
Kalau korang layan lagi merana tahu tak.
Twitter jadi tempat aku mengadu and twitter tu da mcm diari aku da.
Tapi tu la dalam masa yg sama aku jugak kena kuat.

Dengan adanya sahabat, semangat kita kembali datang.
Dengan adanya sahabat, sedih tu kembali ceria.
Dengan adanya sahabat, ego yg nak dtg tu pon tk jadi dtg da.
Hahah betul bukan? 
So, watlek :'D 


Okay senyum mcm ni baru nampak comel. Hikhik
Lupakan semua masalah. Teruskan senyum.
Aku lagi teruk kena drpd korang.
Tapi kalau korang sabar mcm aku, berganda-ganda Tuhan akan bg kebahagiaan dkt korang. Percayalah -,- Tak percaya? Pergi tanya ERYN OTHMAN sana :') 

1 comment: