Wednesday, September 5, 2012

Thankyouu Allah :)

Assalamualaikum.
 


Hello guys *kenyit mate*
Mesti rindu Bolat omey ni kan? *muntah darah*
Ahaksss. Ehh takde ke sesape yg buat open house ni?
Taknak jemput ke? Hehehe *tutup muka*

Ehh tu geng baru aku.
Comel mcm aku. Mohon ckp camtuh. Ahaksss.
Aku kena hargai bear tu. Sebab kan kan kan
tu KZ yg korang suka yg bg. Ahaksss.
Baju tu, baju KZ. Heheheh bau dkt bear tu ade bau KZ.
Okay senang cite tu KZ ahh.
Hehehe thankyouu hubby busuk *tutup muka*

 
Aku sentiasa sweet. Untung couple dgn aku ni.
Hahahha *muntah darah*

 
Haa mamat ni kalau dy terlebih sweet aku mmg rasa lain sgt.
Hehehe Thankyouu yayannng busuk :'D
Thankyouu Allah ;')
 
 
Ehh cukup ahh.
Mana boleh tayang semuanya.
Privacy semua ni. Ahakssss.
 


 
Auchakkk maaf maaf kami semua dah nak kahwin *gelak jahat*
Hello kami sekepala serambut semua ahh. Hikhik
 


Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga.
Alhamdulillah sbb aku dah tahu siapa yg buat jahat dkt aku :)
Thankyouu Allah and thankyouu sis pretty :)
Mohon lepas ni taknak ade lg yg dengki sampai nak hack FB aku pulak.
 

Maaf jadi gian nak update sbb dah lame tak update.
Hikhik
Bye guys *kenyit mate* *lambai tgn*
 
 
 
 
 
 

 

 

No comments:

Post a Comment