Thursday, May 31, 2012

Dan lagi sekali.

Assalamualaikum.


Morning everyone :)
Huhh dari malam tadi lagi aku dah pasang niat bangun tidur nak update blog terus.
Lastly, nak bukak mata je sakit. 
Nak angkat kepala je sakit.
Dan aku dah tahu apa sebabnya. 
Ohh maaaan so, aku sambung tidur balik. 
Pukul 9 a.m baru aku bangun.
Sakit masih lagi terasa tapi aku paksa jugak untuk bangun.
Dan akhirnya berjaya jugak sentuh computer ni :'D

Semalam, aku rasa mcm hari yg paaaling malang buat aku.
Sebab hal kecik, kita boleh gaduh besar.
Dah banyak sgt hati aku ni pendam semua cerita. 
Tapi, malam tadi aku rasa dah tak kuat and aku terpaksa kongsi problem aku dkt kau Zizie.
Zizie, thanks sebab nak tolong aku and thanks sbb sudi pinjamkan telinga kau utk aku :)

Aku tak sangka yg aku akan menangis lagi, lagi dan lagi.
Untuk keberapa kali aku dah tak tahu.
Bila orang tny 'Bolat okay?'
Aku tetap jawab 'Aku okay :)'
Bangun pagi, hati aku rasa mcm lega sgt sebab dah puas menangis malam tadi.

Apa yg kita taknak, selalu sgt terjadi. 
Takpe, aku sentiasa maafkan kau.
Dan, hati aku akan kembali kuat mcm dulu.
Aku tahu aku boleh buat :)


Dan aku masih bisa tersenyum mcm dulu :) 
Jangan risau tentang aku. 

No comments:

Post a Comment