Monday, April 23, 2012

sad mood



Perempuan selalu mederita sebab lelaki.
Lelaki selalu menderita sebab perempuan.
Okay adil kan tu semua? 
Tapi tak adilnya bile orang yg tak salah selalu kena.
Ape yg berlaku tu memang ada hikmahnya.
Tapi apa hikmahnya tu? Kita tak tahu. 
Kadang2 hikmah yg da terjadi pon kite tak tahu itu lah hikamhnya :D
Selalu sgt terjadi, kan?

Semalam pergi rawang dgn umi and semua la.
Sepanjang perjalan tu, dorang asyik bercerita pasal KZ je.
Aku diam and senyum malas nak campur hal dorang.
Umi yakin habes la yg KZ tu memang akan jadi menantu dy.
Tapi tak jugak umi. Perjalanan kami masih jauh lg.
And and and kami da putus *cough*

Kali ni serious yang kami memang da putus. Takkan kembali lagi.
Perkara yg mcm ni bukan aku yg nak. BUKAN OKAY?!?
Kita hanya mampu merancang and Tuhan yg tentukan *basah keyboard*

Kenangan manis kite dua akan aku simpan elok2 dalam hati.
Cinta aku pd kau juga akan aku bawak kemana saja aku pergi.
Kali ni aku kena kuatkan semangat. 

Lepas ni, dah takde orang yg nak ambik aku balik keje.
Dah takde orang yg nak bawak aku pegi jenjalan.
Dah takde orang yg sanggup layan kerenah aku ni.
Okay taknak cite bebanyak. 


Okay bolat, lepas ni kau kena senyum lebar mcm ni.
Kau tak boleh menangis lagi. Kau kena kuatkan semangat kau.
Lepas ni kau kena belajar hidup tanpa DIA.
Kau kena cuba bolat, cuba okay? 

No comments:

Post a Comment