Saturday, April 14, 2012

Musnah semuanya


Minggu lepas umi pegi kursus dkt Kelantan. Kampung aku sendiri -,-
Umi balik dgn bawak cerita yg buat aku tersenyum. Hikhikhik
Cerita umi tu, macam hemm macam umi restu hubungan aku dgn KZ.
Umi macam serahkan tanggungjawab umi dkt KZ.
Umi, tapi tu dulu. Sekarang kami da tak bersama.

Kalau betul kami takde jodoh, mesti Tuhan takkan ketemukan kite buat kali kedua. Kan you?
You, cara macam mane lg untuk I lupakan you?
Kalau kite cintakan seseorang, mesti kite boleh terima baik buruk dy kan?
You, I hilang you, tak semestinya I hilang semua yg I ade.

Aku ingatkan aku ni org yg kuat semangat.
Yang sentiasa boleh terima semua takdir.
Tapi tu semua tipu! Ternyata aku bukan org yg kuat semangat.
Aku seorang wanita yg selalu menangis! 
Macam mane nak hilangkan rasa sedih ni?

Memang kita hanya mampu merancang and Tuhan yg menentukan.
Kuatnya dugaan yg Tuhan bg dkt aku.
Tapi mcm mane cara utk aku tempuh segala cabaran tu semua?


Aku cuba hadapi semua tu dgn cara aku sendri -,-
And aku tahu kau masih sayangkan aku.

No comments:

Post a Comment