Saturday, April 28, 2012

Baii MCD -,-


Assalamualaikum


Tamat sudah tugas aku sebagai crew MCD dkt warta tu.
Lepas ni korang tak boleh rindu2 aku lagi -,-
Lepas ni aku tk dgr da org pggl aku kecik lagi.
Lepas ni takde da org yg nak tumbok aku.
Hahaha rindu nyaaaaaa.

Qayyum
Thanks sbb selalu teman aku time balik. 
Even sekerat jalan je kau teman kan.
And thanks sbb kau penah faham perasaan aku.

Faris
Lepas ni aku tk dgr da ayat tching kau. Enn enn?
Lepas ni kau kena break dgn org lain pulak.
Thanks sbb bnyk tolong aku.
And thanks sbb sanggup nak belanje aku -,-

Fendi
Lepas ni tak payah la kau nak bahan aku lagi.
Aku da takde da :p

Semuaaa rider
Mohan, Dinesh, Parthiban, Alin, Amin, Suresh
Thanks guys sbb suka sgt sakat aku.
Dinesh nakmo rindu kite tau. hikhikhik
Parthiban, nanti ajak kite ckp india tau.
Mohan, nanti kecik dtg MCD okay?

Aunty
Thanks aunty sbb sanggup nak belanje sy malam tadi.
Nanti aunty takde geng da.
Takpe nanti sy dtg MCD ehh -,-

Manager
Thanks utk semuaaa manager sbb faham aku bile aku nak mintak cuti.
hikhikhik :D



Akhirnya aku telah buat keputusan utk memilih KTAC.
Insya'allah 12 mei ni aku daftar dkt sane.
Doakan kejayaan aku.


No comments:

Post a Comment