Friday, March 16, 2012

Lepas rinduuu


Haii dah 2 hari kite cuti :) kite tak keje tauu.
Semalam enn kite spend time dgn kawan-kawan kite. Memang syokk laaa.
Semalam pegi Putrajayaa. After that kami lepak MCD bangi jee.
And semalam, memang aku rase puaaaaaas sgt lepak dgn korang.
Nak lepak lagi weyyhhhh :'( 
Tunggu kite kaya tau. hihi

Kami pegi berlima termasuk aku and gemok 'budak kecik'

 K kami memang suka possing mcam2 gaya bila depan camera :D 
 K kite sama comel. hihi.
Dia da macam pelakon cite KL gangster da aku tgk :D 
And dy driver kami sekarang ni >,< 

 Melayan kerenah budak kecik ni, da jadi rutin harian aku :D
Semua geram dgn budak ni.
Then kami lepak MCD. perut lapaaaaar -,-
Kami meet junior kami. rinduu korang tau budak 2 orang -,-
Nanti kite lepak lagi ehh?

 yang depan sekali tu gangster kami :D 
And lastly, aku nak lepak mcm ni laaaaagi -,-


n/b : da 3 kali aku gagal ujian comp --'

No comments:

Post a Comment