Monday, December 10, 2012

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum.

Bangun pagi gosok gigi, haii sy dtg lagi. Hihi

Hemm kan dah ckp, Tuhan tk pernah jemu uji kita dgn macam-macam Dugaan.
Bila kita tak salah, Tuhan akan balas dgn perbuatan yg baik.
kalau kita buat salah, Tuhan akan balas perbuatan yg jahat.
Adil kan dunia ni? Sebab Tuhan tu maha adil :)

Jangan cakap yg awak sorang je kecewa bila putus cinta.
Memang pasangan awak tk rasa kecewa sbb dy tak kena lg.
Tapi jgn lupa Tuhan tetap akan balas perbuatan dy :)
Cuma lambat dan cepat kita tak tahu.

Dulu Boyfriend aku selalu mintak putus, tp aku buat tak tahu je. Mungkin sbb dy nak UJI aku :)
Dulu Boyfriend aku selalu MARAH aku, tp aku tak pernah melawan. Mungkin betul tu SALAH aku.
Dulu Boyfriend aku selalu MAKI aku, tp aku tk menangis sbb aku tahu dy tak sengaja cakap mcm tu.
Dulu Boyfriend aku selalu buat aku menangis, sbb aku tahu dy saje buat camtuh supaya aku HARGAI dy. 
Dulu Boyfriend aku selalu SALAHKAN aku, tp aku tahu tu cuma hanya gurauan je. Sweet kan?
Dulu Boyfriend aku selalu LAP air mata aku, sbb dy nak aku tahu yg dy sayangkan aku. 
Hihi sweetkan dy? 

Tapi sekarang, dy dah takde and bukan lg milik aku.
Aku dah pegi jauh dari hidup dy. Tapi dy tak pernah pegi jauh dari hidup aku.
Dy sentiasa ada dalam hati aku ni. Cuma aku je yg keluar dalam hati dy.
Bukan aku keluar dalam hati dy dgn sengaja tp aku saje nak bg pelunag utk perempuan lain rasa cinta yg IKHLAS dari dy. 

Dy tak kejam dy baik orangnya cuma aku je yg KEJAM sampaikan dy dah jumpa pengganti aku.
Ehh aku tk menangis lah dgn semua tu. Aku anggap ni semua takdir.
Cerita kami dah tertulis oleh Tuhan.
So, kite takde hak nak halang semua benda ni berlaku. 

Dulu cerita kami bagaikan takde episod akhir. Tapi sekarang cerita kami takkan ade siaran ulangannya lagi. Walau ape pon yg jadi, aku tetap akan sayangkan dy selagi aku tk jumpa bakal SUAMI aku :)

Wassalam.

No comments:

Post a Comment