Sunday, November 25, 2012

Thanks to My Parents :)

Assalamualaikum.



Sekarang, Twitter dah jadi MELODI, PROPAGANZA and BULETIN TV3.
Macam-macam cerita panas ade dekat twitter semenjak dua menjak ni.
Mereka guna twitter untuk dapatkan ramai followers.
Ohh bijak sungguh kepala hotak dorang ni >,<
Tapi mereka guna dengan cara yg salah.
Hemm sila cuba lg ehh dek. Ehh ehh --'

Memula cerita pasal AYUNI.
Katanya kemaruk sgt dgn K-POP sampaikan nak tukar agama.
Subhanallah. Awak tu budak mentah lg.
Tak payah la sesuka hati nak tukar agama bagai.
Aku lempang kang ape tk dpt!

Kedua cerita pasal LYANA EVAN'S.
Katanya dy kutuk bapak kandungnya sendiri.
Adehh --' ni lagi parah. Parah sangat!
Aku sendiri yg dok bace tweet kau tu pon nak menangis.
Apetah lg kalau bapak kau sendiri. Kan?
Yang aku peliknya, tidak punya perasaankah kau ni?
Kau belum tahu lg langit tu tggi ke rendah. 
So, masih ade mase lg untuk minta maaf dekat bapak kau.
Aku pijak kang baru kau tahu erti penyesalan!

Ketiga cerita pasal HANA HAWANI.
Yang ni dok tweet kata nak bunuh diri sebab cinta.
Astaghfirullah. Macho sangat ke lelaki tu sampaikan kau nak bunuh diri tu?
Bak dtg aku nak tengok lelaki tu.
Perempuan bodoh je yg buat semua tu.
Jangan nak malukan kaum perempuan ehh.
Aku cepuk dahi tu kang!

Dalam masa sehari je boleh dapat 3 cerita HANGAT! 
Tak payah beli TV atau RADIO. Semua dah ade dekat twitter >,<



Takde Tuan Maarof dan Puan Zaiton ni, Takde lah NURUL FATIN SYAZWANI ni :)
Thanks to Abah and Umi sebab dah besarkan adik sampai sekarang.

Abah nampak garang kan?
Semua akan cakap benda yg sama. 
Bila kita tak kenal lg hati budi dy, kite mesti akan nilainya dari segi luaran je. 
Abah tak garang yg korang sangkakan. 
Tapi ada masanya dy akan jadi garang bila orang buat benda yg dy tak suka.
Sama lah macma kita semua. Kan?
Tapi yg specialnya Abah ni, 
Dia mengajar anak-anak dy erti kesabaran dan keberanian :) 
Thanks Abah.

Umi? Hemm umi pali special untuk aku.
Semakin hari, semakin pandai umi memahami hati aku :)
Specialnya umi ni, 
Dia mengajar anak-anak dy erti kekuatan jika dilanda kesedihan.
Umi tak garang and she's sporting :) 
Thanks Umi. 


Hasil tangkapan Abah dengan sekali shoot je dah cun!
Pandai Abah ambik gambar ghupanyaa >,< 


Hargai mereka selagi mereka ada didunia ni :) 
I LOVE THEM! 

No comments:

Post a Comment