Thursday, November 22, 2012

Semester break



Assalamualaikum. Kehadapan followers yg ku sayangi. 
Tujuan aku taip cerita ini adalah untuk menghiburkan hati aku sendiri.
Sebab apa? Sebab Blog ini aku punyaaa.
Hihi okay gurauan semata-mata.

Sekarang aku dilamun rindu dekat roomate and classmate aku.
Dah masuk 3 minggu la rasanya aku duduk rumah goyang kaki.
Siapa kata best duduk rumah mcm ni?
Bosan teruk tahu taakkk?
Fulus takde ahhh :( 

Nak keje, tapi ade saje yg tk kena di mata dorang.
So, minggu depan mula lah aku sebagai mama dekat rumah ni.
Hihi seronok bila dapat jaga Bayyybieee :)



Aku pantang saja ade masa free sikit pasti aku akan jumpa mereka.
Rinduuu tahu taaakkk :(  


Tak lupa juga dekat dia ni. Heheh
Tak kira masa kami tetap akan jumpa.
Hari-hari jumpa pon masih rinduuuuu -__-


Ohh maaannn pipi dah makin berisi :( 
Duduk rumah kena makan 3 kali sehari je.
Tak boleh 5 hari sekali. Hehe
Bulan january aku masuk kolej pasti mereka ckp aku dah gemok.

No comments:

Post a Comment