Saturday, September 29, 2012

Seandainyaaa :/

Assalamualaikum

Seandainya ade yg boleh faham hati ini, 
pasti senang hidup aku. 
Seandainya ade yg boleh faham apa yg aku mahukan,
pasti tenang hidup aku. 
Seandainya ade yg boleh faham aku sedang terluka,
pasti hati aku bahagia.
Seandainya ade yg boleh faham hati aku terasa dgn mcm2 perkara,
pasti tersenyum hati aku ni.

Tapi tak semua boleh faham ape yg aku rasakan.
Tak semua sempurna.
Hati kita terluka dalam diam, tak semua boleh tahu.
Hati kita menangis dalam diam, tak semua boleh faham.

Kadang2 kita selalu inginkan perkara yg susah nak dpt.
Kenapa ehh?
Kalau kita tanya someone soalan mcm ni 'Are you okay?'
dy mesti jawab 'yeah I'm okay don't worry'
Tahu tak korang semua sebenarnya hati dy sedang menangis?
Dy mahukan seseorang yg boleh faham keadaan dy ketika dy sedang sedih.
Dy sengaja cakap mcm tu supaya nak orang faham keadaan dy yg sebenar.
Susah nak jumpa orang yg betul2 boleh faham keadaan kita. 
Susah nak jumpa orang yg boleh faham isi hati kita semua.

Maaf aku seorang yg suka pendam apa yg aku rasa -,-

No comments:

Post a Comment