Friday, August 17, 2012

#SelamatHariRaya

Assalamualaikum.


Ehh dah nak raya. Rasa mcm baru je semalam aku puasa. Ahakss.
Tahun ni ade yg raya dlm keadaan sedih and gembira.
Ade yg familynya makin berkurang and ada yg makin bertambah.

Pemergian arwah masih lg terasa :'( 
Kesian mereka yg beraya tanpa ibu disisi.

Tahun ni aku raya dkt sini dulu sbb tahun ni giliran org sini.
Petang raya insya'allah baru balik kampung Kelantanase yg indah tu. Hikhik
Tahun ni aku beraya dgn org yg tersayang.
Tak sangka akhirnya impian aku tercapai. 
Alhamdulillah :) 

To my bestie :
Abby, Najla, Nyet, Hanis, toiletmates, Budak 5 Jujur 2011, SMK BBB, KPTM Bangi, Budak FB and Budak Twitter.
Guys, Selamat Hari Raya. Mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Maaf sangat-sangat sebab aku bnyk sgt berkasar dgn korang. Raya tahun ni if mak aku buat open house aku jemput ehh.

To Kak Eca :
Selamat Hari Raya kak. Adik mintak maaf sebab pernah lukakakan hati akak :( 

To my special Boy :
Selamat Hari Raya b :) I minta maaf sangat-sangat sbb pernah buat u marah. Terima kasih b sebab masih lg bertahan dgn syg sampai sekarang. 

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN. 

No comments:

Post a Comment