Friday, August 10, 2012

Selamat berpuasa --'


Sedih gilaa ohh baru sekarang nak wish selamat berpuasa. 
Hikhikhik sokey belum terlambat lg *cover*
Maaf maaf aku busy tak sempat nak cakap itu ini dekat korang semua. 
Yea aku tahu korang semua mesti rindu aku. Hikhik

Pejam celik pejam celik dah puasa. Ehh ehh dah nak raya ahh.
Masa berjalan dgn begitu pantas.
This year kita puasa hanya 29 hari je. 
Tak caye? Pegi bukak calendar sana. Aku cepuk kang.

Bagi yg puasa penuh buat mase ni, tahniah --' 
Bagi yg sentiasa doakan kebahagiaan kami, thankyouu.
Bagi yg sentiasa doakan supaya hati aku sentiasa lembut, thankyouu :)

Sesiapa yg buat open house tahun ni, jgn lupa jemput Bolat omey ni. Hikhikhik
This year abah sibuk siapkan projek dy dkt kelantan. 
So, niat nak duduk rumah baru raya ni tak tercapai. 
If aku buat open house, aku jemput ehh ehh?
Insya'allah :) 

SELAMAT BERPUASA 

No comments:

Post a Comment