Monday, May 21, 2012

Doakan yg terbaik buat kami :)

Assalamualaikum.


Kalau dulu kami selalu bergaduh, kini kami selalu gembira.
Kalau dulu kami pernah bermusuh, kini kami dah bersatu.
Kalau dulu kami pernah guna ayat yg mencarut, kini kami guna ayat yg paling romantik.
Tuhan terima kasih sebab da jodohkan kami buat kali ke-4

Kalau dulu aku selalu menangis sebab kau, kini aku selalu tersenyum sbb kau.
Makin lama, makin romantik perangai yg kau tunjuk depan aku.
Memang tipu la kalau kite tak pernah bergaduh kan.
Tapi kini kau lebih banyak mengalah berbanding aku. 
Kenapa kau baik sangat dekat aku b?

Ramai yg suka tengok kami bersama. 
Tapi tak semua suka tengok kami bersatu :)
Aku tahu hati korang mcm mane.
Thanks guys yg sentiasa bg sokongan dekat aku. 
Doakan kami bersatu sampai ke jinjang pelamin *konon*



Terasa mcm baru sekarang diri ini dihargai -,-

No comments:

Post a Comment